BBQ en badderen - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu BBQ en badderen - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu

BBQ en badderen

Door: Cat

Blijf op de hoogte en volg Catharina

12 Oktober 2008 | Argentinië, Salta

Hee hoi! Dank weer iedereen voor de berichtjes en mailtjes! We hebben niet echt tijd om alles te beantwoorden helaas... De computers hier zijn erg langzaam en foto´s versturen is bijna onmogelijk! Dus, die laten nog even op zich wachten.
We zijn inmiddels in Salta aangeland. Het is hier erg warm, boven de 30 graden iedere dag! We hebben een heel fijn hostel waar we een beetje vakantie aan het vieren zijn. Tafeltennissen op het dakterras, door de stad slenteren en biertjes drinken. Gisteravond gebbqd op het dakterras met de rest van het hostel en vandaag de hele dag aan het zwembad gelegen. Niet verkeerd! Morgen gaan we smorgens raften, daarna bbqen als lunch en daarna een canopytour doen! Spannend, want ik zie mezelf al spartelen aan zo´n koord boven een metersdiepe afgrond...
Nou, mijn tijd is om! Tot de volgende keer! Liefsx

• 12 Oktober 2008 - 20:48

Anne:

He vakantiegangers! dat klinkt echt helemaal het einde. Beetje bij het zwembad hangen, bier drinken en bbq-en :-)! Hier in Nederland was het weer eindelijk ook weer eens best ok. Ik mail je snel wat uitgebreider. Druk druk druk met scriptie. bah bah. Je kent het wel. Geniet daarzo!
    xxx