Sanboarden en Cat heeft weer ns wat... - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu Sanboarden en Cat heeft weer ns wat... - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu

Sanboarden en Cat heeft weer ns wat...

Door: Cat

Blijf op de hoogte en volg Catharina

15 November 2008 | Peru, Huacachina

Hoi allemaal! Hoe is het in NL? Zeg me alsjeblieft dat het weer een beetje meevalt...want we hebben echt zó geen zin om naar huis te gaan!
Vanuit Arequipa zijn we naar Huacachina gegaan, een oase waar we nu nog steeds zijn, omringd door giga zandduinen. Overal waar je kijkt zijn duinen, 45 bij 90 km lang! De eerste dag, eergisteren, zijn we een van die duinen gaan beklimmen. Waar we niet op gerekend hadden was dat het zand superheet was! Op de terugweg moesten we steeds rennen en dan snel gaan zitten met je voeten in de lucht, want die verbrandden meteen! Ren ik zo{n duin af, struikel ik over een steen. Hmm, doet wel een beetje pijn dacht ik, maar stug doorrennen. Wat plak ik nou aan die slipper dacht ik ineens, kijk ik naar beneden, overal bloed! Is dus mn nagel van mn kleine teen foetsie! Aaaah.

Wij terug naar het hostel, kon slecht lopen omdat ik steeds bijna flauwviel. Allemaal backpackers stonden klaar met hun EHBO kit, maar niemand wist eigenlijk wat er moest gebeuren... In deze oase is geen ziekenhuis, laat staan een dokter, dus wij hup in de auto naar de dichtsbijzijnde stad. Daar kwamen we in een nachtmerrieziekenhuis. Ontzettend smerig en een complete chaos. Ik hoorde er meteen helemaal bij met mn rolstoel, op de gang tussen de andere kermende zielen die gewoon op bedden daar her en der verspreid lagen. Imre moest eerst naar de apotheek om spullen te halen voor ze mij konden behandelen, verdoving enz. Hij mocht zelfs assisteren bij de ingreep: mijn been in bedwang houden terwijl ik met een handdoek over mn gezicht het ziekenhuis bij elkaar lag te gillen omdat ze 3 balken van spuiten in mn aller aller allerkleinste teentje jasten. Dus. Ohja, ik mocht ook nog een foto laten maken, dat was dan wel weer leuk, want dat had ik nog nooit gedaan. Minder leuk: 5 dagen lang pillen slikken, geen alchohol (hmmm) en wazige dingen zoals geen chocolade (ja daaaag), vis of pikant eten. Echt weer een klungelactie en ik baal enorm. Eigenlijk moet ik dagelijks naar het ziekenhuis om het verband te verschonen maar dat wordt m dus niet echt. Nu moet ik het zelf doen, best lastig...
Dus. Ik mocht niet sandboarden helaas, maar ben wel meegegaan in de buggy door de duinen. Was heel mooi en Imre vond het boarden erg leuk! Gisteren maar even een rustdagje aan het verrukkelijke zwembad, oh ja, minor detail, daar mag ik dus niet in! Vandaag zijn we naar las islas ballestas geweest. Was echt een supermooie excursie. Het zijn eilanden die hier in zee liggen en waar honderden zeeleeuwen, pinguins, pelikanen en andere vogels leven. Erg mooi!
Morgen gaan we richting Lima, onze allerlaatste stop helaas... Tot volgende week alweer! Liefs!

  • 16 November 2008 - 09:08

    Anne:

    Aaaah arme meis!! Hoop dat je nog wel lekker kunt genieten van de laatste dagen in Lima! Hoop je snel te zien in amsterdam! kus

  • 16 November 2008 - 18:19

    Loes:

    Ahh...Cat, jeetje echt vervelend joh!! Beterschap in ieder geval..En geniet nog even! X

  • 16 November 2008 - 20:38

    Suus:

    Arm schaapie! Klinkt echt gruwelijk als ik 't zo leest.. Laat je dan maar lekker verwennen die laatste dagen!

    Hopelijk kun je over 2 weekjes alsnog mee.. we moeten sowieso getuigen, haha!

    Tot snel he lieve mensjes!

  • 17 November 2008 - 06:55

    Lieke:

    ieeuw! Cat, het klinkt echt erg pijnlijk, bah!
    En dat op de laatste dagen, nou ik hoop dat jullie toch nog lekker kunnen genieten, alvast een fijne vlucht gewenst, en een fijne thuiskomst, natuurlijk!
    Liefs,
    Lieke

  • 17 November 2008 - 09:38

    Tamara:

    ah arme Cat,

    Wat een pech zeg..Veel plezier nog even voor de laatste daagjes daar. Dat chocola inhalen komt wel goed!

  • 17 November 2008 - 14:53

    Karin:

    Heb jij weer... Een ervaring rijker, een teennagel armer. Poor joe!

    XX en beterschap voor je dedo pequino

  • 17 November 2008 - 15:32

    Yuri:

    Nog even genieten amigo's.. Xx

  • 17 November 2008 - 20:00

    Tinus:

    Jeetje Cat, ik heb wel veel medelijden met je! Maar wel een hele ervaring en een bruut verhaal! Heel veel beterschap en geniet nog even!
    Dikke X Tinus

  • 17 November 2008 - 23:42

    Britt:

    ha cat, zul je altijd zien zulke dingen... maargoed, genieten lukt gelukkig ook zonder teennagel, dus enjoy nog even voordat je weer naar het koude nederland moet! ik mag nog heel ff gelukkig:)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Huacachina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 November 2008

Brrrr weer thuis!

15 November 2008

Sanboarden en Cat heeft weer ns wat...

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

03 November 2008

Titicacameer en Cuzco
Catharina

Actief sinds 13 Aug. 2008
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 7248

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 19 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: