Brrrr weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu Brrrr weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu

Brrrr weer thuis!

Door: Im en Cat

Blijf op de hoogte en volg Catharina

20 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal! We zijn weer op Nederlandse bodem aangeland. We kunnen niet echt zeggen dat we daar nou zo blij mee zijn...we werden met regen en windstoten verwelkomd! De terugreis is verder prima verlopen en we kunnen vanavond weer lekker in ons eigen bed slapen. Leuk dat jullie ons de afgelopen twee maanden hebben gevolgd en we hopen iedereen binnenkort weer te zien! Liefs, Im en Cat

• 20 November 2008 - 20:58

Vivian:

Lieve Im en Cat,
    Hoorde van Jan dat jullie weer terug waren. Dat jullie nog langer weg hadden willen blijven verbaast mij niet na al die leuke berichten. Maar wel fijn dat we jullie binnenkort weer in levende lijve kunnen zien!!!!!
    Liefs en zoen,
    Vivian

• 21 November 2008 - 07:48

Britt:

Welkom thuis avonturiers!
    Tijd voor een date zou ik zo zeggen.
    X Britt

• 21 November 2008 - 08:44

Dagmar:

Welkom thuis!
    Snel effe wijntje doen.
    Gr! Dagmar

• 23 November 2008 - 13:52

Loes:

Welkom thuis in de sneeuw in Nederland! Ik heb in ieder geval echt genoten van jullie verhalen en zeker genoeg inspiratie opgedaan voor een volgende reis...
    Zie je waarsch de 19e cat!! Liefs x