Iets beter - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu Iets beter - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu

Iets beter

Door: Cat

Blijf op de hoogte en volg Catharina

29 Oktober 2008 | Bolivia, La Paz

Hoihoi, voor de geinteresseerden: ORS junkie Cat is weer redelijk op de been. Nog niet helemaal fris en fruitig, maar het ontbijt is er in gebleven vanmorgen, dus we boeken vooruitgang! Dus don't worry, alles komt goed. Dank voor de mailtjes en berichtjes. Tot snel! x

  • 29 Oktober 2008 - 18:43

    Ilse:

    Fijn Cat, dat je iets beter bent! Gauw weer beter zijn he! Geniet van jullie reis verder! XX Ilse

  • 29 Oktober 2008 - 18:46

    Suus:

    Oh godzijdank! dat mag je vakantie natuurlijk niet in de weg zitten!

    Let goed op jezelf cattie, en im natuurlijk ook op cattie (en zichzelf), en heel rap topfit worden!

    Geniet vollop van alles!

    xx

  • 29 Oktober 2008 - 19:05

    Lieverds:

    even een beterschapskusje tussendoor! God wat een ellende weer joh...
    Im: zorg eerst vooruzelf en ga dan uw reisgenoot pas helpen:)
    Mail je morgen, ga zo uit eten met een Argentijn..hoe toepasselijk..haha
    Lieverd q te mejores mu rapido!! un abrazo mu fuerte y muchos besos

  • 29 Oktober 2008 - 19:28

    Judith:

    Lieve cat, fijn dat je weer wat beter bent! Ik hoop dat jullie snel jullie reis kunnen voortzetten en nog veel mooie verhalen kunnen vertellen. Ik heb ze allemaal bijgehouden, super leuk zeg! Dat is goede inspiratie voor mijn reis straks. Hier in colombia gaat het ook nog super goed, ik heb het goed naar mijn zin en het werk is best leuk! Maar we mailen wel uitgebreider als je weer thuis bent! fijne reis! xxx judith

  • 30 Oktober 2008 - 06:18

    Gner:

    miewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, snel beter worden meis!!! Ik net beter van mijn ooginfectie, koorts en anders shit in Nepal :(. Komt goed met u!

    Hou je haaks..

    xxxGnerdos

  • 12 November 2008 - 20:05

    Vivian:

    Lieve Im en Cat, Zojuist jullie updates door zitten lezen. Wat een avonturen en wat een indrukwekkende reis! Uit jullie berichten lees ik zoveel plezier en genieten, een verrukking om te lezen! Ben benieuwd naar defoto's. Fijn dat Cat weer opknapt. Hier wordt het langzaamaan steeds kouder en de Sinterklaassfeer komt er alweer in. Zaterdag komt ie met de boot aan...
    Heel veel liefs en geniet ze!
    Vivian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 November 2008

Brrrr weer thuis!

15 November 2008

Sanboarden en Cat heeft weer ns wat...

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

03 November 2008

Titicacameer en Cuzco
Catharina

Actief sinds 13 Aug. 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 7255

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 19 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: