We zijn er! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Catharina Abrahamse - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Cat

Blijf op de hoogte en volg Catharina

01 Oktober 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hoi allemaal! Vanmorgen vroeg vertrokken en via Madrid naar Buenos Aires gevlogen. De vlucht was wel ok, we zaten naast een stel van 80 dat ons al hun familiefoto´s heeft laten zien. Zo kon Cat haar Spaans een beetje oefenen en ging de tijd snel voorbij. We zijn net aangekomen in een prima hostel en gaan zo even wat eten, het is hier tenslotte etenstijd (22 uur). Voor ons is het 3 uur ´s nachts maar we hebben natuurlijk honger! Dan snel naar bed en morgen kan ons Zuid-Amerika avontuur dan écht beginnen!
Tot mails xx van Im en Cat

  • 02 Oktober 2008 - 01:23

    Judith:

    Hoi cat en imre!
    Wat leuk dat jullie er zijn! al meteen plannen voor morgen? hier is het 8 uur, dus 2 uurtjes vroeger dan bij jullie, maar ik moet zelfs na 2 nachten nog een klein beetje wennen aan de jetlag...
    ik wens jullie heeeeel veel plezier en ik zal jullie volgen op de site! x judith

  • 02 Oktober 2008 - 05:44

    Anne:

    He schatties, wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Have fun in BA! Ben benieuwd naar jullie avonturen. xx

  • 02 Oktober 2008 - 06:21

    Britt:

    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet ervan!
    kus

  • 02 Oktober 2008 - 07:06

    Bente:

    yesss en ze zijn er!!!kusss

  • 02 Oktober 2008 - 07:33

    Dagmar:

    Wat heerlijk! Samen in Buenos Aires en wij zitten hier in de regen, boe! Geniet!!

  • 02 Oktober 2008 - 07:53

    KarinRusti:

    Haai! Leuk man, lekker in Bs As. Geef Erika een beso van me.

    Ben hier hard aan het inpakken, over een paar nachtjes zit ik ongeveer in dezelfde tijdszone als jullie :-)

    XK

  • 02 Oktober 2008 - 08:00

    Vivian:

    Lieve Impie en Cat,
    Wat heb ik toch een reislustige familie!!! Ol en Jan halen nu Leonore op op Schiphol. Gisteren hebben Ol, Jan, Emilie, Marijn en ik die heerlijke fles wijn die jullie mij voor mijn verjaardag hadden gegeven soldaat gemaakt! Hij was echt heeeeel lekker!!! De eerste foto ziet er alweer helemaal super uit. Wees voorzichtig he in dat Zuid Amerika!
    Liefs en zoen,
    Vivian

  • 02 Oktober 2008 - 08:16

    Nicole:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Cat ik hoop dat je je wat beter voelt! Have fun..

    xXx

  • 02 Oktober 2008 - 08:18

    Fraukje:

    hey jullie zijn er!!
    Heerlijk....geniet er met volle teugen van. Want hier is het pisweer. en dat zal ook niet veel beter meer worden voorlopig.Have fun!
    Dikke kus

  • 02 Oktober 2008 - 09:35

    Lieke En Frank:

    Hiii Im en Cat!!
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Zijn benieuwd naar de volgende verhalen!
    Liefs en x vanuit Australie!!!

  • 02 Oktober 2008 - 13:19

    Annemarie:

    wat heerlijk dat jullie er nu echt zijn!ik ben helemaal niet jaloers.ik ben helemaal niet jaloers,etc.dat wordt volop genieten.nog 7(zeven !)weken mannen!
    heel veel plezier.

  • 02 Oktober 2008 - 15:21

    Sebas:

    veel plezier en geniet ervan. hier is het toch klote weer bah regen

  • 02 Oktober 2008 - 18:20

    Roeline:

    Jeetje jullie zijn er al!! Echt vet hoor!!
    Heel erg veel plezier! Hoop dat het net zo leuk en mooi wordt als Thailand.

    Kus Roeline

  • 02 Oktober 2008 - 18:45

    Tamara:

    He cat en im,

    Al lekker van het zonnetje aan t genieten zeker? Hier heeft t gewoon keihard gehageld!Hoop dat de(taxi)reis goed bevallen is :) Veel plezier!

    XX

  • 03 Oktober 2008 - 10:55

    Tessa:

    Hola Cath!

    Wat gaaf dat je er al bent!! Heeeeeel veel plezier in dat geweldige land!! Hou me op de hoogte en als je nog tips wilt... :-)

    xx Tessa

    Ps. No estoy celosa trabajando aqui... :-S


  • 03 Oktober 2008 - 11:50

    Olga En Jan:

    Zagen jullie bericht nu pas. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen In figuurlijke zin natuurlijk) Ziet er echt zomers uit op jullie foto.
    Liefs, Ol/Jan

  • 04 Oktober 2008 - 10:23

    Suus:

    Cat en Impie!!

    Mooi dat nu eindelijk jullie grote avontuur kan gaan beginnen.. ik ben natuurlijk erg benieuwd en hoop veel van jullie te horen!!

    KUS!!

  • 04 Oktober 2008 - 11:08

    Ruth:

    Hey lieve Cat en Imre,

    Wat fijn dat jullie er zijn! Nu kan het grote avontuur dan eindelijk echt beginnen! Ga er lekker van genieten!! ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen!

    Wij zijn weer terug in Nederland... Cuba was helemaal geweldig! Laten jullie snel weer wat horen??

    Dikke knuffel vanuit Holanda!

  • 04 Oktober 2008 - 13:47

    Gner:

    lievo's,

    jullie daar ik hier. Is het bij julie ook zo warm?? Man oh man wat een heerlijkheid he zo op reis! Geniet van elkaar, de reis, en je cijfer!! jahoeoeoeoe! Miss Master! Take care!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 November 2008

Brrrr weer thuis!

15 November 2008

Sanboarden en Cat heeft weer ns wat...

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

11 November 2008

Machu Picchu en de Colca Canyon

03 November 2008

Titicacameer en Cuzco
Catharina

Actief sinds 13 Aug. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7248

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 19 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: